Page 8 - Ментаніум Жовтень 2023
P. 8

жовтень 2023
                                                                                                липень 2023
             навичками       комунікації,     нестандартним       "М'які" навички — це переваги майбутнього, вони
             мисленням,  умінням  вибудовувати  стосунки  зі    допомагають  швидше  адаптуватися  до  змін  на
             складними  клієнтами  й  партнерами,  а  також     ринку  праці  та  переорієнтуватися  в  разі  втрати
             людей з просунутим емоційним інтелектом. Тож       актуальності  певної  спеціальності,  і  тому  є
             згодом  навіть  у  теоретичних  дисциплінах  більш  критичними  для  працівників  на  сучасному
             успішним  буде  той,  хто  вміє  спілкуватися  та  робочому місці.
             розуміється  на  командній  роботі.  І  він  же,       Світ  стає  все  складнішим,  і  навички  для
             найімовірніше,   зробить    більше   успіхів   у   успішного    життя     людини     теж    стають
             кар’єрному просуванні.                             складнішими. Зовнішні стимули діють все гірше.
               Тож  зараз  soft  skills  набувають  особливого  Дослідники  виявили,  що  останнім  часом  в
             значення,   оскільки   саме   вони   визначають    успішних розвинених країнах заробітна плата стає
             успішність роботи та кар'єрне зростання. Можна     все  менш  значущою  —  в  рейтингу  очікувань  від
             до автоматизму відточити написання програмних      роботи висока заробітна плата не завжди входить
             кодів,   але   тільки   вміння   взаємодіяти   в   навіть  у  першу  трійку,  а  грошове  заохочення
             соціальному       середовищі        допоможуть     мотивує  недовго  (від  трьох  місяців  до  3  діб).
             програмісту   стати   керівником    компанії   з   Сьогодні для працівників пріоритетнішими стали
             розробки та продажу програмного забезпечення.      гнучкий  графік  роботи,  лояльність  та  атмосфера
             Спілкування — це одна з найголовніших навичок      довіри,  а  зростання  зарплати  не  збільшує
             людини,  тому  навіть  якщо  професія  напряму  не  ефективності роботи й задоволення від неї.
             пов’язана  з  комунікацією,  людині  будь-якої         Тож  роботодавці  теж  повинні  вміти  швидко
             спеціальності при виконанні посадових обов'язків   адаптуватися     у    складному     середовищі.
             рано   чи   пізно   доведеться   вести   ділове    Ефективність  підприємства  —  це  ефективність
             листування  чи  провести  перемовини,  доповісти   кожного  працівника  та  здатність  працювати
             на  зборах  чи  нараді,  донести  свою  думку  колезі  єдиною  командою  задля  досягнення  мети.
             чи клієнту або переконати керівника.               Зібрати правильних людей у правильний час стає













































         М Е Н Т А Н І У М   |   8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13