Page 10 - Ментаніум Травень 2023
P. 10
травень 2023
ЛОГОПЕД ―
СОЦІАЛЬНИЙ
ДЕТЕКТИВ
З кожним роком збільшується кількість дітей, що Дотепер пам'ятаю свою першу практику та імена
мають проблеми з мовленнєвим розвитком. Сьогодні деяких діток-вихованців. Далі корекцію внесли
наша розмова буде з людиною, яка знає все про життєві обставини. Мій син набув інвалідності у
мовлення та має величезний досвід подолання результаті пологової травми. Здобула другу вищу —
проблем розвитку мовлення у дітей. Людмила фах спеціального психолога, логопеда,
Вознюк ― логопед, олігофренопедагог, спеціальний олігофренопедагога.
психолог, корекційний педагог, авторка та Щодо професійних здобутків. Колись в одному бліц-
розробниця корекційно-розвиткових методик для інтерв'ю свою професію я назвала соціальним
дітей раннього та дошкільного віку, співзасновниця детективом. Адже, плануючи прогноз дитини,
дитячого корекційно-розвиткового центру розвиток якої ускладнений, необхідно ретельно все
"Розмовляйко" (м. Луцьк). Крім того, пані Людмила проаналізувати та докопатись до того механізму, який
має багаторічний досвід науково-педагогічної і став точкою відліку для розбалансованого розвитку.
роботи у Волинському національному університеті Тут добре слугує така наука як нейропсихологія та
ім. Лесі Українки та НПУ ім. Михайла Драгоманова. співпраця із дитячим неврологом та дитячим
психіатром. Працювала вихователем, корекційним
― Багатьом нашим читачам, зокрема, тим, хто цього педагогом у дошкільному навчальному закладі,
року завершує навчання в школі, буде цікаво, як Ви консультантом та завідувачем психолого-медико-
визначилися з майбутньою професією. Розкажіть про педагогічної консультації, викладачем у педагогічних
свій шлях вибору професії і про свої професійні вишах. Наразі очолюю дитячий діагностико-
здобутки. реабілітаційний корекційно-розвитковий центр
― Визначилась не відразу. Хотілось і сталь варити, і "Розмовляйко" у Луцьку. Є автором багатьох
гардини шити. У шкільних творах писала про корекційно-розвиткових методик для дітей із
романтизм геолога та археолога, захоплювалась інтелектуально-мовленнєвими порушеннями.
професійними характеристиками юриста і журналіста. — Чому, оцінюючи розвиток дитини, педіатри
Шкільна золота медаль давала деякі пільги, але й особливу увагу приділяють мовленню?
відповідальності перед учителями не знімала. А що ж — Не приділяють. Щоб приділяти належну увагу, слід
у разі невдалої здачі першого вступного іспиту? Проте відстежувати та давати оцінку не лише фізичному, а й
усе вдалось! На той час 5 балів на першому іспиті для психомоторному розвитку дитини. Практика
медалістів — зелене світло для навчання у виші. засвідчує, що педіатри переважно не оцінюють
Вступила на дошкільне відділення — вабили діти з навичок домовленнєвого періоду: комунікацію,
їхньою відкритістю та безпосередністю. І не здатність імітувати/наслідувати, зорове та слухове
пошкодувала. сприйняття, емоції та соціальну поведінку дитини.
М Е Н Т А Н І У М | 1 0

