Page 24 - Ментаніум Січень 2023
P. 24

січень  2023


          Можливо  так  би  й  було  надалі,  але
        одного разу лисеняткові роздуми перервав
        старий слон, який був зіркою зоопарку, бо
        вмів малювати пензлем та фарбами.
          —  І  чого  ти  тут  постійно  байдикуєш?  —
        прогудів слон.
         — Я не байдикую, я думаю як мені стати
        кращим за всіх!
         — А навіщо тобі бути кращим за всіх?
         — Ну як навіщо? — розгублено прошепо-
        тіло лисеня.
          —  Кращим  може  стати  кожен,  але  у
        чомусь  одному,  до  чого  в  нього  є  хист.  А
        найголовніше:  хто  визначає,  що  саме  ти
        найкращий?  Якщо  це  потрібно  іншим,
        якщо  це  приносить  їм  користь,  радість,
        задоволення  —  значить  це  і  є  твій  хист,
        твоя стежина. І ти в цьому найкращий!!!
          —  Якось  це  все  складно…—  задумливо
        примружилось лисеня.
          —  Не  віриш?  —  здивувався  слон.  —  Ну
        давай спробуймо намалювати тебе таким,
        як ти мрієш.
              Слон  занурив  пензель  у  фарбу  і  почав
        малювати: хвіст, як у мавпи, знизу і зверху
        плавці, як у риби, і дзьоб, як у пташки.
        (давайте і ми з вами спробуємо повторити
        малюнок слона за описом…
        (діти малюють самостійно).
           Лисеняткові геть не сподобався малюнок
        слона.  Подякувавши  слонові  за  науку,
        лисеня стало думати “в чому йому можна
        бути найкращим?”
           Давайте   всі   разом   допоможемо
        визначитися   лисеняткові   з    його
        найсильнішими якостями.


                         Автор: Віра Широкова
                                                               Дидактичний постер до казки про лисеня


                                                    Завдання до казки
                                              (виконується з використанням постера)
                Завдання 1
                Прочитати дітям казку. Запитати в дітей, чи правильна поведінка в головного героя? Чому?
                Завдання 2
                Запитати дітей, чи є у них бажання бути схожим на когось? бути кращим за когось?
                Завдання 3
                Пограйте з дітьми у гру “Я найкращий у …”
                Завдання 4
                Запитайте в дітей про роботу їх батьків. Чи вважають діти своїх батьків найкращими?
                Завдання 5
                Поміркуйте разом, у чому лисеня могло б бути найкращим?




        М Е Н Т А Н І У М   |   2 4
   19   20   21   22   23   24   25