Page 22 - Ментаніум Січень 2023
P. 22

.
               Тому вкрай безвідповідальними є заняття з дітьми   На  жаль,  батьки  у  прагненні  сприяти  розвитку
             дошкільного   та   молодшого   шкільного   віку     своїх  дітей  і  дати  їм  усе  найкраще  піддаються
             ментальною  арифметикою  на  основі  5-кісточкової  впливу  реклами  з  промовистими  гаслам  та
             рахівниці,  оскільки  у  переважної  більшості  дітей  обіцянками,  не  вникаючи  у  програму  курсів,  які
             такого  віку  ще  не  сформована  фундаментальна    їм  пропонують.  Їх  вводять  в  оману,  називаючи
             арифметична  навичка.  Завдяки  гнучкості  психічних  курс іншомовними словами, показуючи незвичну
             процесів  вони  з  легкістю  уявляють  рахівничку  і
             швидко  опановують  роботу  з  нею,  демонструючи   для    українців    5-кісточкову   рахівницю,
             результати  виконання  дій  з  двоцифровими  та     "висмикуючи"    з   курсу   навчання    усним
             трицифровими числами, що вражають швидкістю та      обчисленням лише завершальний етап (тому що
             точністю.   Але   це   результат   не   потужної    так легше продати, та й за незвичні, незрозумілі
             математичної  навички,  а  лише  доведеної  до      речі  платитимуть  більше).  В  результаті  діти
             автоматизму  навички  пересування  кісточок  уявної  отримують такий собі калькулятор, який завжди
             рахівнички.                                         в  голові,  вражають  батьків  та  знайомих
               Цю  навичку  можна  порівняти  з  уміннями        навичкою    видавати    результат    складних
             працювати  з  калькулятором  —  можна  навіть       арифметичних  дій  і...  відсутність  фундаменту
             дворічну дитину навчити швидко натискати клавіші    для   побудови   міцної   конструкції   точних
             калькулятора  відповідно  до  команд  і  зчитувати  дисциплін.
             результат.                                          І  як  наслідок,  —  проблеми  у  середній  і  старшій
                 Оскільки  завчити  такі  дії  значно  легше,  ніж
             опановувати арифметику та усні обчислення, мозок    школі  з  математикою  та  іншими  точними
             (найбільший  споживач  енергії  в  організмі  людини)  науками,  нерозуміння  базових  понять,  слабо
             завжди  обиратиме  саме  цей  легший  шлях  для     розвинена  ліва  півкуля  головного  мозку  й  усі
             вирішення завдань і не "погодиться" напружуватися,  пов'язані  з  цим  труднощі.  Виходить,  замість
             щоб опанувати алгоритми арифметики.                 очікуваної користі діти отримують шкоду своєму
              Саме  через  це  дошкільнятам  та  учням  початкових  майбутньому.
             класів   педагоги   забороняють   користуватися
             калькуляторами  —  важливо  сформувати  надійну                            АВТОР: ОЛЕНА ВОЄВОДА
             арифметичну  навичку,  яка  стане  фундаментом  для
             вивчення алгебри, геометрії, фізики, програмування
             та інших точних наук.


                                                                                                   М Е Н Т А Н І У М   |   2 2
   17   18   19   20   21   22   23   24   25