Page 20 - Ментаніум Серпень 2023
P. 20

серпень  2023

                Доведено прямий зв’язок між ейдетизмом та         Якщо  на  першому  занятті  це  5  —  7  слів  з
             високим  інтелектом,  адже  здатність  легко       десяти, то після проходження навчання студент
             оперувати образами свідчить про високий рівень     відтворює 20 — 30 слів з першого разу і не лише
             розвитку   пам’яті,   уяви   та   продуктивного    у  прямому  порядку,  але  й  у  зворотному.  Після
             мислення.                                          проходження    навчання   людина    прекрасно
                 Методика  роботи  з  образами  надзвичайно     запам’ятовує  тексти,  вірші,  правила,  формули,
             ефективна.  Людям,  які  не  люблять  абстрактні   географічні  назви,  історичні  дати,  іноземні
             поняття,  числа,  формули,  фігури,  ейдетика      слова.  Крім  того,  завдяки  вивченню  ейдетики
             допоможе  полюбити  математику,  адже  такі        люди вчаться правильно реагувати на стресові
             люди навчаться бачити цифри живими, уявляти        ситуації або спогади про них.
             числа і фігури, навіть спілкуватися з ними.            Більшість  людей  вважає,  що  хороша,  і
                   Заняття  з  ейдетики  тренують  фантазування,  особливо  феноменальна,  пам’ять  або  є,  або  її
             уяву,  розвивають  мовлення,  образне  мислення    немає, і людина не може на це вплинути. Однак,
             та пам'ять.                                        це  не  так.  Заняття  з  ейдетики  допоможуть
                 Пам’ять  пов’язує  минуле  людини  з  його     оволодіти    здібностями,    які   вважаються
             теперішнім   та   майбутнім   і   є   важливою     привілеєм  лише  обдарованих  людей.  Ті,  хто
             пізнавальною  функцією,  що  лежить  в  основі     раніше  скаржилися  на  погану  пам’ять,  після
             розвитку  та  навчання.  Пам’ять  у  людей         проходження     навчання    можуть     швидко
             проявляється по-різному, відрізняється змістом і   запам’ятовувати  довгі  ряди  слів,  іноді  навіть
             обсягом    зафіксованої   інформації,   силою,     іншою мовою, складні таблиці чисел, формули,
             швидкістю  і  точністю  запам’ятовування  та       багатосторінкові  художні  тексти  та  іншу
             відтворення, міцністю збереження.                  інформацію — межі пам’яті розширюються у 2 —
                 Класичні  методики  навчання  передбачають     10 разів.
             механічне   запам’ятовування    (зазубрювання).       І такі можливості, при яких пам’ять практично
             Однак,  це  не  дуже  ефективно,  оскільки  при    не  має  меж,  відкриваються  перед  кожним,  хто
             зазубрюванні  людина  напружує  в  основному       вирішить  тренувати  свій  мозок.  Вченими
             зорову  та  слухову  пам’ять,  решта  каналів      доведено,  що  видатна  пам’ять  відображається
             сприйняття не задіяні, а однобока інформація не    на  основних  характеристиках  особистості  –  на
             полегшує, а ускладнює роботу мозку. При цьому      мисленні, уяві, поведінці, рисах характеру. Якщо
             мозок  ніяк  не  розвивається,  а  нова  інформація  пам’ять  отримує  надзвичайний  розвиток,    то
             запам’ятовується  важко  і  не  затримується       змінюється  внутрішній  світ  людини  —  стає
             надовго.   Набагато   ефективніше    навчитися     більш  гармонійним,  багатшим  без  негативних
             образному запам’ятовуванню. Якщо людина має        наслідків для здоров’я.
             добре сформовані навички образного мислення,           Мислення,  пам’ять  та  уява  нероздільні,  тому
             то  вона  здатна  легко,  швидко  та  без          розвиваючи  одну  ланку,  ми  розвиваємо  й  інші.
             напруження     запам’ятати    великі    обсяги     Розвиваючи  вправами  з  ейдетики  уяву  та
             інформації.   При    цьому    ця    інформація     пам’ять,  людина  наближує  себе  до  ідеального,
             збережеться  у  довготривалій  пам’яті,  і  людина  природного типу мислення.
             зможе  нею  легко  скористатися  у  будь-який
             момент, коли їй це знадобиться.                                          Автор: Олена Воєвода
                   Динаміку  розвитку  образної  пам’яті  можна
             бачити   на   прикладі   запам’ятовування   не
             пов’язаних між собою слів.











           М Е Н Т А Н І У М   |   2 0
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25