Чи може мама замінити вчителя?
05.03.2025 0
Із почутого з уст матусь: «Що такого роблять вихователі та вчителі, чого не змогла б зробити я? Навіщо ходити в розвивальні центри і платити за заняття з дитиною? Хіба я сама не можу навчити дитину читати і рахувати? Нема нічого складного, там все елементарно. Я накупила усіляких книжечок, ігор, зошитів, таких само, як у вчительки в дитячому центрі. Але коли сідаю займатися з дитиною, вона не мене слухається, не виконує завдання, балується, вередує… Чому так відбувається?»
Знайома ситуація? ...Більше
|
Нова реальність вимагає нового мислення
01.03.2025 0
Сучасній людині вкрай важливо мати активне творче та критичне мислення, вміти мислити системно, навчитися виокремлювати із суцільного інформаційного потоку дані, необхідні й достатні для вирішення проблеми, ефективно та швидко опрацювати їх та застосувати.
Такий тип мислення можна і треба розвивати. Заняття з креативного та критичного мислення формують у людини гнучкість, діапазон, системність, оригінальність мислення, впевненість в собі, критичність, уміння мислити протиріччями. ...Більше
|
Підготовка до школи за методикою Ментаніум
25.02.2025 0
Підготовка до школи нині є одним з найпопулярніших розвивальних курсів в Україні. І це зрозуміло, адже усі батьки хочуть бачити своїх дітей щасливими, розумними, успішними і тому прагнуть дати їм усе найкраще, забезпечити повноцінний всебічний розвиток. Правильна, збалансована підготовка майбутніх школярів дійсно є запорукою ефективного навчання в школі. ...Більше
|
Майбутнє залежить від уяви та критичного мислення
20.02.2025 0
За останні кілька років ми перейшли від інформаційно-дефіцитного світу до світу, якому властиве інформаційне перенасичення. За словами Еріка Шмідта з Google, кожні два дні людство створює стільки інформації, скільки загалом створили від зорі цивілізації до 2003 року! Це близько п’яти ексабайтів даних в день! Отож віднині проблема не знайти рідкісну рослину у пустелі, а знайти конкретну рослину в джунглях. І нам потрібно вміти керувати цією інформацією, щоби знайти те, що нам справді потрібно тут і зараз.
Ми всі – дорослі та діти – повинні мріяти, ми повинні уявляти. Люди змінюють свій світ безліч разів, люди створюють майбутнє і роблять це, уявляючи, що речі можуть бути інакшими. ...Більше
|
Ментальна арифметика: суперметодика чи маркетингова пастка?
15.02.2025 0
Років 10 тому в українській освітній простір увірвалася сенсаційна методична новинка – ментальна арифметика. Методика обіцяла вражаючі результати для тих, хто опанує курс: здатність виконувати усні арифметичні обчислення з багатоцифровими числами швидше за калькулятор, значне розширення меж пам’яті, розвиток уяви, багатозадачність мозку.
Однак невдовзі педагоги дошкільної освіти, вчителі початкової школи та вчителі-математики забили на сполох. Виявилось, що заняття з ментальної арифметики з використанням 5-кісточкової рахівниці у дошкільному чи молодшому шкільному віці може зумовити в дитини стійкі порушення в оволодінні математичною компетенцією, так що згодом у неї будуть проблеми в навчанні, зокрема в опануванні алгебри. ...Більше
|