Page 13 - Ментаніум Липень 2023
P. 13
липень 2023
— Пані Ольго, Ви вчите англійській мові
наймолодших здобувачів освіти. Ваші учні ... нехай не усі мої учні досконало
показують вражаючі результати: на кінець
четвертого класу вони мають суттєвий знатимуть англійську мову, в них
словниковий запас, впевнено почуваються з назавжди залишиться те тепло,
базовими граматичними категоріями
англійської мови і більшість з них мають чудову яке ми даруємо один одному...
вимову. Поділіться своїми професійними
секретами: як Вам вдається досягти таких
результатів?
— Скажу чесно: немає секретів, немає ніяких І це, до речі, не завжди про вік: існує чимало
"фішок". Але є принцип, з яким я йду по життю: вчителів поважного віку, яким вдається бути
вчитель повинен щиро любити дітей. Любов до популярними серед учнів і "заряджати" їх. Так
дитини передбачає, що ти сприймаєш її такою, само і молодий вік педагога не є запорукою
якою вона є. Дітям подобаються не шкільні досягнення успіху.
предмети. Діти захоплюються вчителями, до — Пані Ольго, Вам вдається поєднувати високий
яких вони з радістю ідуть на урок, з якими їм професіоналізм та вражаючу результативність
комфортно, з якими вони почуваються роботи з чуйністю, щирістю, особистісною
успішними та впевненими в собі. І не важливо, енергетикою та любов'ю до своєї роботи та до
на який бал дитина знає цей предмет. Діти учнів, які, в свою чергу, відповідають Вам
любитимуть предмет, якщо вчитель зможе безмежною любов'ю та повагою. Чим живиться
налаштуватися з ними "на одну хвилю", а це Ваш особистий "генератор"? Поділіться
можливо, лише якщо вчитель здатен секретами свого успіху. Де знаходите натхнення
"піднімати" дітей до свого дорослого рівня та і сили?
сам іноді "ставати/опускатись" до рівня дітей. Перш за все, моя сила — це моя велика родина.
Сьогодні вимоги до вчителя зовсім інші, ніж Зокрема, завдяки братові я не зробила, мабуть,
20 — 30 років тому. На мою думку, нині найбільшу помилку свого життя, обравши
відносини вчителя та учня можуть знаходити неправильний професійний шлях. З
своє відображення в моделі транзактного найріднішими я ділюся своїми здобутками і
аналізу Е. Берна. Вчитель може гнучко невдачами, у них прошу порад, з ними знаходжу
перемикатися і балансувати між ролями "Я — спокій та впевненість. Моя родина — це
батько", "Я — дорослий" та "Я — дитина". Коли джерело любові, добра, взаємодопомоги.
це вдається, тоді між дітьми і вчителем А ще є зворотній зв’язок від дітей. Коли я бачу
виникають "позитивні вібрації" (англійською — їхні усмішки, їхню неймовірну щирість, любов,
"good vibes") — невидимі зв'язки, хвилі, якою вони мене огортають — я просто "тану", бо
коливання, які формують довіру і бажання тоді усвідомлюю, що я на правильному шляху,
співпрацювати. І вчитель, який знаходиться в що все роблю правильно. І нехай не усі мої учні
цьому моменті, вдало маневрує між ролями, досконало знатимуть англійську мову, в них
використовує ці вайби, щоб досягти назавжди залишиться те тепло, яке ми даруємо
поставленої мети. один одному.
Суворий, холодний вчитель, чий авторитет ...між дітьми і вчителем
тримається на страху, не лише нічого не навчить
сучасну дитину, а й сформує у дітей нелюбов до виникають "позитивні вібрації" —
свого предмета. невидимі зв'язки, хвилі, коливання,
Якщо ж вчитель отримує задоволення від
роботи, якщо йому комфортно з дітьми, то діти які формують довіру і бажання
віддзеркалюють те саме, вони тягнуться до співпрацювати...
вчителя, комунікують з ним.
М Е Н Т А Н І У М | 1 3

