Page 13 - Ментаніум Липень 2023
P. 13

липень  2023


             —  Пані  Ольго,  Ви  вчите  англійській  мові
             наймолодших  здобувачів  освіти.  Ваші  учні         ... нехай не усі мої учні досконало
             показують  вражаючі  результати:  на  кінець
             четвертого  класу  вони  мають  суттєвий             знатимуть англійську мову, в них
             словниковий  запас,  впевнено  почуваються  з        назавжди залишиться те тепло,
             базовими      граматичними        категоріями
             англійської мови і більшість з них мають чудову        яке ми даруємо один одному...
             вимову.   Поділіться    своїми   професійними
             секретами:  як  Вам  вдається  досягти  таких
             результатів?
             —  Скажу  чесно:  немає  секретів,  немає  ніяких       І  це,  до  речі,  не  завжди  про  вік:  існує  чимало
             "фішок". Але є принцип, з яким я йду по життю:      вчителів  поважного  віку,  яким  вдається  бути
             вчитель повинен щиро любити дітей. Любов до         популярними  серед  учнів  і  "заряджати"  їх.  Так
             дитини передбачає, що ти сприймаєш її такою,        само  і  молодий  вік  педагога  не  є  запорукою
             якою  вона  є.  Дітям  подобаються  не  шкільні     досягнення успіху.
             предмети.  Діти  захоплюються  вчителями,  до       — Пані Ольго, Вам вдається поєднувати високий
             яких  вони  з  радістю  ідуть  на  урок,  з  якими  їм  професіоналізм  та  вражаючу  результативність
             комфортно,    з   якими    вони   почуваються       роботи  з  чуйністю,  щирістю,  особистісною
             успішними та впевненими в собі. І не важливо,       енергетикою  та  любов'ю  до  своєї  роботи  та  до
             на  який  бал  дитина  знає  цей  предмет.    Діти  учнів,  які,  в  свою  чергу,  відповідають  Вам
             любитимуть  предмет,  якщо  вчитель  зможе          безмежною  любов'ю  та  повагою.  Чим  живиться
             налаштуватися  з  ними  "на  одну  хвилю",  а  це   Ваш    особистий     "генератор"?   Поділіться
             можливо,    лише     якщо    вчитель    здатен      секретами свого успіху. Де знаходите натхнення
             "піднімати"  дітей  до  свого  дорослого  рівня  та  і сили?
             сам іноді "ставати/опускатись" до рівня дітей.        Перш за все, моя сила — це  моя велика родина.
                   Сьогодні  вимоги  до  вчителя  зовсім  інші,  ніж  Зокрема,  завдяки  братові  я  не  зробила,  мабуть,
             20  —  30  років  тому.  На  мою  думку,  нині      найбільшу  помилку  свого  життя,  обравши
             відносини  вчителя  та  учня  можуть  знаходити     неправильний      професійний      шлях.     З
             своє  відображення  в  моделі  транзактного         найріднішими  я  ділюся  своїми  здобутками  і
             аналізу  Е.  Берна.    Вчитель  може    гнучко      невдачами, у них прошу порад, з ними знаходжу
             перемикатися  і  балансувати  між  ролями  "Я  —    спокій  та  впевненість.  Моя  родина  —  це
             батько", "Я — дорослий" та "Я — дитина".  Коли      джерело любові, добра, взаємодопомоги.
             це  вдається,  тоді  між  дітьми  і  вчителем         А ще є зворотній зв’язок від дітей. Коли я бачу
             виникають  "позитивні  вібрації"  (англійською  —   їхні  усмішки,  їхню  неймовірну  щирість,  любов,
             "good  vibes")  —  невидимі  зв'язки,  хвилі,       якою вони мене огортають — я просто "тану", бо
             коливання,  які  формують  довіру  і  бажання       тоді  усвідомлюю,  що  я  на  правильному  шляху,
             співпрацювати.  І  вчитель,  який  знаходиться  в   що все роблю правильно. І нехай не усі мої учні
             цьому  моменті,  вдало  маневрує  між  ролями,      досконало  знатимуть  англійську  мову,  в  них
             використовує    ці    вайби,   щоб     досягти      назавжди залишиться те тепло, яке ми даруємо
             поставленої мети.                                   один одному.
                 Суворий,  холодний  вчитель,  чий  авторитет           ...між дітьми і вчителем
             тримається на страху, не лише нічого не навчить
             сучасну дитину, а й сформує у дітей нелюбов до       виникають "позитивні вібрації"  —
             свого предмета.                                      невидимі зв'язки, хвилі, коливання,
                 Якщо  ж  вчитель  отримує  задоволення  від
             роботи, якщо йому комфортно з дітьми, то діти          які формують довіру і бажання
             віддзеркалюють  те  саме,  вони  тягнуться  до                  співпрацювати...
             вчителя, комунікують з ним.

                                                                                                 М Е Н Т А Н І У М   |   1 3
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18